Alpina kaubamärgi kroonika

Vali see, mis Sind kõige rohkem huvitab.

  •  
    Auhinnad
  •  
    Innovatsioon
  •  
    Jätkusuutlikkus
  •  
    Olulised sündmused
  •  
    Toote testid
2010

2012: Kõige edukamate kaubamärkide esikümme

Kõige edukamate kaubamärkide esikümme

Saksamaa DIY turusegmendis tunnistati Alpina parimaks kaubamärgiks edetabelis „Kõige edukamate kaubamärkide esikümme”.

2012: Alpina sai taas superbrändi staatuse

Alpina sai taas superbrändi staatuse

Alpina võitis neljandat korda järjest Saksamaa superbrändi auhinna „Superbrands Germany Award”. Superbrändiks võib saada üksnes see kaubamärk, mis on kvaliteedi poolest eeskujuks ja kümne aasta jooksul olnud oma tooterühmas silmapaistval kohal.

2012: Eriauhind «Hidden Champion»

Eriauhind «Hidden Champion»

DAW Grupp kroonitakse n-tv telekanali poolt jätkusuutlikkuse kategoorias auhinnaga "Hidden Champion".

2011: Taaskord «väga hea»!

Taaskord «väga hea»!

Saksamaa ajakiri Öko-Test (väljaanne 3/2011) Alpinaweiss saab hindeks «sehr gut» (väga hea).

2011: Paremini ei saakski

Paremini ei saakski

Ajakirja «Heimwerker Praxis» lugejad valivad toote Alpinaweiss "värvide ja lasuuride kategoorias" aasta parimaks tooteks.

2011: Eduline tootja

Eduline tootja

2011. aastal premeeriti ettevõtet DAW tarbijate liidu ettepanekul hõbemedaliga pideva täiustumise ja kindlameelsuse eest keskkonnakaitses Alpina materjale tootes.

2000

2009: osalemine WWF projektis Alpide kaitseks

osalemine WWF projektis Alpide kaitseks

Oma 100 aasta juubelil osales ТМ Alpina aktiivselt The World Wide Fund for Nature (WWF) ühisprojektis Alpi mäestiku 7000 km² unikaalse looduse kaitsmise ja säilitamise heaks.

2009: Tootmise laienemine Venemaal – tehase avamine Malino asulas Moskva oblastis

Tootmise laienemine Venemaal – tehase avamine Malino asulas Moskva oblastis

Kuivade ehitussegude tehase OÜ DAW-Malino avamine Moskva oblastis Stupinski rajoonis Malino asulas, kus toodetakse Alpina krohvi.

2009: Alpina uuel kujul

Alpina uuel kujul

Pärast aastatepikkust kindlate positsioonide hoidmist Vene Föderatsiooni turul otsustas Alpina muuta oma kuvandit – teha see sõbralikumaks, ligitõmbavamaks ja tarbijale mõistetavamaks. 2009. aastal kujundatigi Alpina imago täielikult ümber: pakend muutus ergonoomilisemaks, etikett eredaks, emotsionaalseks ja informatiivseks.

2004: Tootmise algus Venemaal – esimene tehas Tveris

Tootmise algus Venemaal – esimene tehas Tveris

Tveris (Venemaa) avatakse dispersioonvärvide ning fassaadi- ja sisetööde jaoks mõeldud krohvide tehas OÜ SP LAKUFA-TVER, mis on täielikus vastavuses DAW kvaliteedijuhtimissüsteemiga.

2004: Alpina tooted esimest korda Venemaa turul

Alpina tooted esimest korda Venemaa turul

OÜ Kaparol, mis tarnis seni kaupa vaid professionaalide segmendi jaoks, alustas DIY turu üle võtmist, lisades oma valikusse ТМ Alpina värvid. Neid on kerge ja mugav kasutada ning ei nõua eriettevalmistust, teadmisi ega kogemusi, kuid annavad seejuures suurepärase tulemuse.

2003: Kvaliteedijuhtimissüsteem

Kvaliteedijuhtimissüsteem

DAW ettevõtetes rakendatakse kompleksset kvaliteedijuhtimissüsteemi, mis tugineb kolmele põhiprintsiibile: toodangu kvaliteet, keskkonnakaitse ja tööohutus.

2001: Eluruumi tervislikkus tõuseb esiplaanile

Eluruumi tervislikkus tõuseb esiplaanile

Alpina Sensan on esimene dispersioonvärv värvi- ja ehitusmaterjalide turul DIY segmendis, mis ei sisalda konservante

1990

1993: Novaatorlik ökopakend

Novaatorlik ökopakend

Alpina juurutab ökoloogilise pakendi, mis on valmistatud ümbertöötatud plastlisandiga kartongist. Nüüdisaegse ökopakendi kasutamise eest sai ТМ Alpina parima pakendi eripreemia – WorldStar Packaging Award.

1993: Suurepärased pakendid

Suurepärased pakendid

Alpina ökopakend saab WorldStar Packaging Award eripreemia.

1992: DAW tarnib tooteid Venemaale

DAW tarnib tooteid Venemaale

Avati DAW esindus Moskvas.

1980

1988: Alatiseks teerajaja!

Alatiseks teerajaja!

Alpina on esimene DIY segmendis, kes toob turule ökoloogilise siseviimistlusvärvi, mis ei sisalda lahusteid ja millest ei eraldu keskkonda kahjulikke aineid.

1983: Kaks tähtsat sündmust

Kaks tähtsat sündmust

Ettevõtte Alpina Farben Vertirebs GmbH & Co. KG asutamine Ober-Ramstadtis. Süsteemse programmi edukas algus DIY* turusegmendi omandamiseks. *Segment Do It Yourself ehk isetegemine on suunatud mitteprofessionaalidest tarbijatele, kellel pole remondi- ega maalritöös erialaseid teadmisi ega oskusi.

1970

1979: Liidrikoht Euroopa turul

Liidrikoht Euroopa turul

Värv Alpinaweiss muutub kõige ostetumaks värviks Euroopas. Nüüd ei ole see enam metallpakendis, vaid mugavamas ja kergemas plastämbris.

1960

1965: Liidrikoht Saksamaa turul

Liidrikoht Saksamaa turul

Oma käibe poolest saab DAW suurimaks dispersioonvärvide tootjaks Saksamaal.

1950
1940
1930

1936: Dispersioonvärvide tootmise nüüdisaegse tehnoloogia teke

Dispersioonvärvide tootmise nüüdisaegse tehnoloogia teke

Doktor Robert Murjahn kasutas esimest korda õli asemel siduva ainena akrüüldispersiooni. Õlisisalduseta pasta on dispersioonvärvide tootmise nüüdisaegse tehnoloogia aluseks.

1920
1910
1900

1909: Aluseks oli innovatsioon

Aluseks oli innovatsioon

Loodi esimene külmas vees lahustuv värv Alpinaweiss (tõlkes „Alpi valge”), millega sai alguse vesidispersioonvärvide tootmine. Uuenduslik toode registreeriti riiklikus patendibüroos Berliinis.

1890

1895: Pika traditsiooni algus

Pika traditsiooni algus

Robert Murjahn lõi Ober-Ramstadti linnas (Hesseni liidumaa, Saksamaa) ettevõtte Deutsche Amphibolin-Werke von Robert Murjahn (DAW SE).